Když v roce 2008 odstartovala kampaň Ryba domácí na propagaci sladkovodních ryb, vzbudilo to vlnu kritiky - reklama za 150 milionů byla totiž skoro neviditelná. Po čtyřech letech, kdy dobíhá, je ale všechno jinak. Ministerstvo zemědělství si kampaň vyhodnotilo jako úspěšnou a bude v ní pokračovat. A to ještě tři roky za dalších 62 milionů z evropských fondů.

"Za poslední roky, kdy probíhá kampaň Ryba domácí, stoupá pozvolně spotřeba sladkovodních ryb," vysvětlil mluvčí ministerstva Jiří Žáček.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se