Mladé ženy v domácnosti se mají příští roky na co těšit. Ministerstvo zemědělství si je vybralo jako nový cíl reklamní kampaně Ryba domácí. Kritizované akce, která za 150 milionů běží od roku 2008 a pro údajný úspěch bude pokračovat i dál. "Bude to zaměřeno na ženu 20+, která rozhoduje o konzumaci v rodině. Preferujeme navázání na úspěšné televizní pořady o vaření, promoakce v regionech a internet," popsal mluvčí ministerstva zemědělství Jiří Žáček plány resortu.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se