Pivovary Staropramen procházejí významnou změnou, začnou  prodávat svoji hlavní značku piva v nové skleněné láhvi. Postupně vymění také láhve u ostatních značek piv.

Celkové náklady na výměnu přesáhnou 200 milionů korun, řekl novinářům v úterý generální ředitel tuzemské pivovarské dvojky Zbyněk Kovář.

Největším problémem se při vymýšlení nového designu ukázal proces vracení lahví v obchodech. Nový tvar lahví totiž musel být uzpůsoben tak, aby automaty dokázaly při vracení lahev poznat. Součástí obří investice se tak stala i platba výrobcům automatů na výkup lahví. Na nové lahve musejí ve všech obchodních řetězcích nastavit skenery.  

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se