Spolu s raketovým vývojem chytrých telefonů a relativně cenově přijatelným nabídkám operátorů na internet v mobilu, se rovněž zvyšuje poptávka zákazníků mít stále více služeb po ruce - kdykoliv a kdekoliv.

A tak některé banky již loni nabídly zákazníkům možnost ovládat účty prostřednictvím dotykových obrazovek jejich chytrých miláčků. Aplikace kromě základních operací s účtem, informací o aktuálním stavu peněz, ale také například pravidelného informačního servisu, nabízejí i pokročilé operace, které dříve vyžadovaly návštěvu pobočky nebo přetrpění dlouhého hovoru na infolinku banky. Jde například o změnu limitů na účtech, kartách nebo o blokaci karty v případě jejího odcizení.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se