Typičtí zákazníci Škody jej neznají ani neposlouchají jeho hudbu. Přesto automobilka začala se slavným holandským dýdžejem Tiëstem spolupracovat. Věří, že on do jejich showroomů přivede mladší zákazníky, kteří by jinak značku Škoda ignorovali.

"On má jedenáct milionů fanoušků na Facebooku. My jich máme čtvrt milionu a i to považujeme za úspěch," popisuje jeden z důvodů, proč právě Tiësto, šéf prodejů automobilky Jürgen Stackmann. Škoda chce mladé lidi nejprve nalákat na minivůz Citigo. Firma očekává, že až si noví zákazníci založí rodiny, zůstanou značce věrni a přejdou k větším modelům.

On-line kampaň má nové zákazníky oslovit a vyžádá si proměnu marketingu značky. Jedna z nejkonzervativnějších evropských automobilek začala tím, že na autosalonu v Ženevě rozdává svítící kroužky, které se běžně nosí na diskotékách.

Související