Návrhářka Consuelo Castiglioni nepatří k těm tvůrcům, kteří by vyhledávali pozornost médií a veřejnosti. Oblečení je pro ni důležitější než reklama. Její značka Marni vznikla v roce 1994 vlastně omylem - její muž obchodoval s kožešinami a Castiglioni chtěla jeho podnikání obohatit i o kožešinové modely. Měly úspěch a záhy přišlo na to, že je třeba navrhnout i oblečení, které by se nosilo pod nimi.

Vzory inspirované 50. a 60. léty, výrazné barvy a uvolněný střih, který není nikdy příliš provokativní - takové je oblečení s nádechem retra, které si oblíbila i šéfredaktorka americké Vogue Anna Wintour. Kolekce, která vznikla pouze pro řetězce H&M, má v Česku premiéru ve čtvrtek 8. března v pražské prodejně v pasáži Myslbek.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.