Snaha získat peníze od banky nebo akcionáře, plnit stanovené rozpočty či předložit dobré výsledky mateřské společnosti, aby tuzemskou pobočku nezrušila. To jsou jen některé důvody, proč se každý pátý účetní při své práci na závěrkách roku 2011 setkal s požadavkem nadřízených či zadavatelů přikrášlit výsledky firmy.

Podle ankety Komory certifikovaných účetních, které se zúčastnilo 363 jejích členů, chtěly firmy v 87 procentech úpravami zvýšit zisk, v 15,5 procenta případů snížit zadluženost.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se