Snaha získat peníze od banky nebo akcionáře, plnit stanovené rozpočty či předložit dobré výsledky mateřské společnosti, aby tuzemskou pobočku nezrušila. To jsou jen některé důvody, proč se každý pátý účetní při své práci na závěrkách roku 2011 setkal s požadavkem nadřízených či zadavatelů přikrášlit výsledky firmy.

Podle ankety Komory certifikovaných účetních, které se zúčastnilo 363 jejích členů, chtěly firmy v 87 procentech úpravami zvýšit zisk, v 15,5 procenta případů snížit zadluženost.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.