Španělská rozhlasová stanice Cadena Cope nabídla vedení fotbalového klubu FC Barcelona odškodné 200 000 eur (pět milionů korun) za křivé obvinění ze spolupráce s lékaři s dopingovou minulostí. Španělský velkoklub však požaduje za lživou reportáž z loňského března přes šest milionů eur a s médiem se nadále soudí.

Rozhlasová stanice Barcelonu loni v březnu nepřímo nařkla z možných dopingových praktik, proti čemuž se klub hned ohradil. Cadena Cope nyní uznala svou chybu. "Tvrzení z loňského března se ukázalo jako nepravdivé a pocházelo z neověřených zdrojů," uvedl rozhlas v úterý na svém webu.

Podle tamních médií byl tehdy oním "tajným zdrojem" nejmenovaný funkcionář věčného rivala Realu Madrid. Barcelona vyčíslila škodu za poškození pověsti přesně na 6 190 000 eur. Soud měl pokračovat v úterý, ale byl odročen.

Související