Otravný, hlučný či zavalitý soused dokáže pořádně znepříjemnit let. Pasažéři nizozemské letecké společnosti KLM si nyní mohou svého spolucestujícího vybrat - na Facebooku či LinkedInu. Nová služba Meat & Seat (maso & sedadlo), jež aerolinky spustily, umožňuje při rezervaci letenky propojit svůj profil na sociálních sítích s letem a zjistit, kdo další bude na palubě.

Pomocí služby lze vyhledat lidi ze stejné profese nebo s podobnými zájmy, domluvit se na kávě před odletem či rozdělení nákladů na taxi z letiště. Pasažéři mají vidět jen profily cestujících, jež se s letem dobrovolně propojili. Mohou určit, které z osobních informací chtějí sdílet. Oba cestující pak musí odsouhlasit, že mají zájem sedět vedle sebe.

Zatím jste si přečetli 50 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.