Malí podnikatelé, kteří nedosáhnou na lepší podmínky u velkých dodavatelů služeb, se začínají sdružovat. Unie malých a středních podnikatelů vyhlásila nejen pro své členy takzvanou Akci Z, která by jim měla pomoci dostat se při vyjednávání na stejnou úroveň, jakou mají velké společnosti.

Například Pražská energetika je ale k podobným aktivitám poměrně skeptická. "Velmi zřídka a ojediněle se objevují snahy vytvářet jakási sdružení spotřebitelů, jenže ta se většinou ještě před nějakými aktivitami rozpadnou či rozloží sama. Ono totiž v tom celku několika tisíc malých odběratelů se vždy najde nemálo těch, kteří mají třeba výhodnější podmínky pro odběr elektřiny, než by vyjednalo sdružení jako celek," poznamenal její tiskový mluvčí Petr Holubec.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se