Na každém voze, který kdy prodal, prodělal Maybach v přepočtu zhruba osm a čtvrt milionu korun. Značka, pod kterou koncern Daimler dosud vyrábí luxusní limuzíny, tak nabrala značnou ztrátu. Za 7 let, kdy je na trhu, do ní mateřská firma napumpovala necelou jednu miliardu eur, tedy v přepočtu zhruba 25 miliard korun. I proto v roce 2013 skončí.

Maybachu se za dobu jeho existence podařilo prodat jen 3000 vozů. Konkurenční Rolls-Royce přitom jen za loňský rok prodal 3347 kusů. Modely obou značek jsou si přitom cenově velmi podobné. Základní cena za limuzíny Maybach, kterou si ale zájemce ještě mohl dále specifikovat podle individuálních požadavků, začínala na částce okolo 8,4 milionu korun. Nejdražší kusy se mohly vyšplhat až na sumu přesahující 11 milionů korun.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.