Při páté sezoně už nikdo nepochybuje, že KHL je po NHL druhou nejlepší hokejovou ligou světa. Fanoušky baví už v pěti zemích, ve všech je přitom mezinárodní hokejový podnik velmi populární. Díky naftovým a ocelářským gigantům, kteří lijí miliony dolarů do soutěže i do jednotlivých klubů, se v Rusku, Bělorusku, Lotyšsku, Kazachstánu a Slovensku chodí tleskat světovým hráčům.

Ale nejen to, KHL se NHL, svému zámořskému vzoru, přibližuje i jinak. "Opravdu se snaží. Liga má dokonce vlastní televizní kanál, který běží 24 hodin denně. Překvapila mě úroveň komunikace s marketingovým oddělením ligy, je opravdu na vysoké úrovni. KHL se snaží motivovat kluby, aby aktivně pracovaly s fanoušky," říká ředitel komunikace Lvu Poprad Jan Rachota, který s hokejisty objel několik stadionů KHL. Podle něj je na hodně místech hokej zábava - diváky baví hra špičkových hráčů i doprovodný program. Úroveň je ale rozdílná. Zatímco v Magnitogorsku skáčou během utkání za nadšeného ryku publika roztleskávačky v plavkách do bazénku, na moskevském Spartaku nebo CSKA je nuda.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se