Sociální sítě změnily svět módy během několika let k nepoznání. Fashion weeky se staly ostře sledovanými událostmi, bloggeři zásobující své čtenáře články, fotkami a postřehy přímo z přehlídek se proměnili v celebrity svého druhu a návrháři a módní společnosti začali navazovat se svými zákazníky a fanoušky mnohem užší vztahy.

Důkazem může být situace z loňského roku, kdy Robert Duffy, šéf značky Marc Jacobs, rozhodl vyrábět oblečení ve větších velikostech. Donutilo ho k tomu právě lamentování zákaznic na síti Twitter. Francouzský módní dům Dior dokonce využil Twitteru k zábavnému odhalování nové řady kabelek Lady Dior, kdy uživatelům poskytoval indicie, které měly odhalit, jak bude vypadat nová reklamní kampaň.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se