Nuda v Brně poslední dobou rozhodně není. Město se stalo Mekkou frašky a umění nekomunikovat. Nejen novinářská guerilla "Žít Brno" ukazuje, že brněnským občanům dochází s úrovní jednání ze strany vedení města trpělivost. Zdá se, že vedení brněnského magistrátu aspiruje na stejný typ popularity, jaké se těšil ještě nedávno magistrát v Praze.

Poslední rozbuškou této nálady je kulturní politika města. Ačkoliv město přispívá na kulturu nejvíce z krajských měst, chybí mu ucelená koncepce jdoucí za rámec podpory konvenční kultury. Chybějící představu o financování nezávislé kultury, její propagace či poskytnutí adekvátního prostoru vyzdvihuje i strategický dokument, který si město objednalo u soukromé společnosti DHV.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.