Dva různé příběhy, přesto mají to hlavní společné. První: tajemná firma, jejíž vlastníky nikdo nezná, vydělává na dvoumiliardové zakázce od přední české nemocnice. Ten druhý: mohutná volební kampaň ČSSD v roce 2010 musela stát jednoznačně mnohem více, než strana přiznává.

Rok 2011 byl na stránkách HN rokem hloubkových sond do skrytých penězovodů - ať už šlo o pochybný prodej státních pozemků, nesrovnalosti ve stranických účtech, mnohamilionové odměny pro státní úředníky nebo veřejné zakázky, jejichž pochybné pozadí se nemělo dostat na veřejnost.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se