Když minulý týden končili Jiří Kopsa s Josefem Holým v Praze své účinkování v akcelerátoru pro začínající technologické firmy StartupYard, už měli investici v kapse. Jejich společnosti Proactify ještě nebyl ani půlrok, když od nich český doménový magnát a internetový podnikatel Jan Barta koupil za milion korun podíl 12,5 procenta.
Kopsa s Holým vyvíjejí technologické řešení pro internetové obchody, které jejich zákazníkům chytře doporučí zboží, o něž by mohli mít zájem. Oba kvůli němu opustili dobře placené místo v Sun Microsystems (dnes Oracle) a založili si vlastní společnost, se kterou se přihlásili do StartupYardu, jenž poskytuje poradenství a disponuje sítí kontaktů na zkušené podnikatele i investory. "Máme nyní peníze na dokončení produktu a rozvoj firmy na následujících šest měsíců, kdy plánujeme být už v plusu. Pak by měl nastoupit další rozvoj a hledat budeme další investici," popisuje plány Proactify Kopsa. V horizontu několika let - pokud vše klapne - Proactify koupí podle Kopsy velký poskytovatel řešení pro elektronické obchody nebo reklamní síť.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi