Chceme klientům nabídnout tři různé dveře, kterými do naší banky mohou vejít, říká Jiří Škorvaga, člen představenstva České spořitelny. Ten má na starosti i spuštění nové značky, jíž chce banka oslovit nadprůměrně vydělávající a finančně zběhlejší lidi.

HN: Podle informací z trhu Česká spořitelna chystá zásadní změny v uspořádání své pobočkové síti. O co jde?

 Ta změna je mnohem větší než jen uspořádání poboček. Týká se celého retailu, tedy služeb pro drobné klienty. Nikdy jsme nic tak velkého nedělali, a teď je to nutné.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se