Ceny potravin v Česku nadále rostou. Obchodníci se proto snaží nalákat zákazníky jinak, zpříjemněním prostředí prodejen, věrnostními programy či dalšími službami. Například řetězec Ahold chystá změnu vzhledu padesátky svých prodejen. Obchod bude vypadat více jako tržiště a zákazníci budou mít k dispozici třeba i dětský koutek.

Na růst cen potravin tlačí daně

Zatímco před rokem stál podle Českého statistického úřadu (ČSÚ) obyčejný chléb 19 korun, nyní je to již 23 korun. Se schváleným navýšením sazby DPH ze současných 10 na 14 procent navíc odborníci očekávají další zdražování.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.