Miliony lidí po celém světě se připravují na každoroční boj s chřipkou. Farmaceutické společnosti se naopak těší na žně díky poptávce po nejrůznějších přípravcích proti příznakům nachlazení a na podporu imunity. Z celkem běžné chřipky se stal byznys za miliardy. Využil toho i Graham Dodge, jeden z autorů nového "chřipkového" serveru Sickweather, který byl spuštěn v USA. Ten má pomocí monitoringu sociálních sítí, tedy hlavně Facebooku a Twitteru, mapovat aktuální výskyt chřipky.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se