Miliony lidí po celém světě se připravují na každoroční boj s chřipkou. Farmaceutické společnosti se naopak těší na žně díky poptávce po nejrůznějších přípravcích proti příznakům nachlazení a na podporu imunity. Z celkem běžné chřipky se stal byznys za miliardy. Využil toho i Graham Dodge, jeden z autorů nového "chřipkového" serveru Sickweather, který byl spuštěn v USA. Ten má pomocí monitoringu sociálních sítí, tedy hlavně Facebooku a Twitteru, mapovat aktuální výskyt chřipky.

Zatím jste si přečetli 30 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.