Dokládá to výzkum, který si nechala zpracovat Poštovní spořitelna o rozdílech života ve městě a na vesnici. MML (Marketing, média, lifestyle) výzkum proběhl proběhl podle tiskové mluvčí Poštovní spořitelny Denisy Salátkové minulý rok na reprezentativním vzorku 15 tisíc respondentů, internetový panel se 400 respondenty – polovinou z vesnic do 5000 obyvatel a polovinou z měst – potom pro společnost provedla agentura Perfect Crowd. Výzkum byl sice zaměřený primárně na zjištění rozdílů ve využívání bankovních služeb (respondenti ale nebyli vybráni jen mezi klienty Poštovní spořitelny), přinesl však zajímavé výsledky i v oblasti nákupního chování a životního stylu.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se