Podle hesla "za vším hledej peníze" i pro CSR (company social responsibility - společenská odpovědnost firem) bývá obvykle popudem vidina zisku. Pro podniky totiž CSR představuje obrovskou příležitost, jak se ukázat v dobrém světle a velmi často také "vyžehlit" pošramocenou pověst.

Příkladem může být firma Coca-Cola.

První zelená se v její jinak výrazně červené korporátní identitě objevila poté, co konkurenční PepsiCo částečně přešla v roce 2007 na čerpání energie z obnovitelných zdrojů, a dostala se tak mezi americké "nejzelenější" odběratele energie.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se