Nejefektivnější reklamy vytvořily letos Ogilvy Interactive, Mark BBDO a Ogilvy&Mathers. Tyto agentury si odnesly nejvíce ocenění z 15. ročníku soutěže reklamních kampaní EFFIE, kterou pořádá Asociace komunikačních agentur (AKA).

Soutěž přitom klade důraz především na efektivitu kampaně. Letošního ročníku se zúčastnilo rekordních 28 agentur, přihlášeno bylo celkem 79 kampaní. Cena je udělována v sedmi kategoriích.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.