V posledních týdnech skloňujeme slova jako recese či deprese a kupí se názory na aktuální ekonomickou situaci. Neshodnou se ale v zásadní věci, a tou je, co bude dál. Čekají burzu lepší časy, nebo trhy "spláchne" krize?

Výsledková sezona zatím vážnější problém nenaznačuje, ale data o inflaci, nezaměstnanosti a spotřebitelské důvěře ano. Další velké "ale" představují obchodní strategie velkých firem pro příští rok. A ty by nás momentálně měly zajímat nejvíce, jelikož se opírají o základní stavební kámen ekonomiky - spotřebitele.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se