Ve firmách, kde jsou zaměstnanci hrdí na firemní značku, funguje to, co je obvyklé ve sportu - fanouškovství. Sdílení silného zážitku. S tímto fenoménem pracuje reklama či marketing a prosazuje se i v personalistice. Nejde totiž o nic menšího než získat na svou stranu vlastní zaměstnance. Proč? Přesvědčení a motivovaní lidé vydělají firmě více peněz a práce jim přináší větší uspokojení. "Společnost Air New Zealand vsadila na nesmírnou popularitu ragby na Novém Zélandu. Využila sociálních sítí a spustila svou kampaň na YouTube. Ragby na Zélandu prožívá každý. Nejdříve v klipu účinkovalo pár zaměstnanců, později si vyžádali účast i další. Sami si vymýšleli scénky. Atmosféra nadšení se spontánně šířila dovnitř firmy, ale i k zákazníkům," říká Monika Bartonová, lektorka působící na Southern Institute of Technology na Novém Zélandu. Podle ní není na Novém Zélandu třeba tolika kontrol zaměstnanců, protože jsou fanoušky vlastní firmy.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se