Jestli všechno půjde dobře, zhruba od prosince budou domácnosti pravidelně informovány o prospěšnosti reforem "v podobě letáků a vysvětlovacích brožur pod hlavičkou úřadu vlády či jednotlivých ministerstev", jak pravil vládní mluvčí Jan Osúch, čímž bohužel jen potvrdil ty nejhorší představy, jak tahle informační ofenziva asi může vypadat.

Konkrétně zhruba takto: někdy před Vánocemi vám ve schránce mezi reklamami na zlevněné maso v Lidlu, další stovku programů od UPC a vánoční nákupy v Datartu přistane v podstatě nerozeznatelný leták, na němž bude vyretušovaný snímek standardizované české rodiny z fotobanky usmívající se nad novým systémem sociálních dávek. Prosíme každého, kdo tento materiál skutečně prostuduje, aby se přihlásil v redakci HN.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se