Největším problémem reforem je i podle premiéra Petra Nečase neschopnost vlády je občanům "prodat". Změnit to má propagační kampaň, která by se měla naplno rozjet na konci letošního roku. Podle mluvčího vlády Jana Osúcha budou jednotlivá ministerstva vysvětlovat reformy hlavně v letácích a brožurách.

Ministerstvo práce a sociálních věcí už začalo. Zadalo soutěž na letáky za 1,7 milionu a do konce týdne chce vybrat firmu, která pro ně kampaň zajistí. Podle marketingového experta Jakuba Horáka ale právě případ MPSV ilustruje polovičatý přístup vlády k propagaci reforem. "Kampaň s rozpočtem 1,7 milionu se má hlavně vejít do dvoumilionového podlimitního výběrového řízení, a nezvrátí vůbec nic," říká. Podobně úsporné chtějí být i další resorty. Podle Horáka by ovšem smysl měla jedině dvouletá kampaň za zhruba 400 milionů.