Reklamní agentury musejí dnes balancovat mezi korektností a atraktivitou. Příčinou jsou výsledky jejich vlastní práce. Lidé jsou jimi přesyceni. Reklamy na ně chrlí televize, rozhlas i tisk a neutečou před nimi ani na ulici.

Z letošního průzkumu, provedeného agenturou Factum Invenio, vyplývá, že čtyři z pěti Čechů mají pocit, že je množství reklam, které jim servírují Nova a Prima, příliš velké.

Snaha, která vyšla naprázdno

Přesycený zákazník hned tak něco nespolkne. Reklamní agentury ve snaze přitáhnout pozornost často sáhnout ke kontraproduktivním zbraním.

K nepovedeným reklamám lze řadit i ty, které se na první pohled zdají zajímavé. Reklamní experti pro týdeník Ekonom vybrali osm pastí, do nichž může spadnout i nadějný reklamní počin.

FOTOGALERIE: Osm pastí na reklamní tvůrce

 


 


Reklamní agentury hledají stále nové způsoby, jak upoutat pozornost stále náročnějších zákazníků. Jaké jsou nejnovější trendy? Proč není pravda v reklamě sexy?

Více se dočtete v novém vydání týdeníku Ekonom, který vyšel ve čtvrtek 22. září, nebo pod odkazem níže:

Související