Poklesy v prodejích jsme začali dohánět zvyšováním ceny zahraničních hudebních nosičů, a lidé je přestali kupovat, vysvětluje marketingový ředitel Sony Music Petr Čáp v rozhovoru pro HN důvod, proč dnes hudební průmysl v Česku skomírá. Chybu by mohl podle něj odčinit prodej digitálních nosičů na internetu. Problémem však je, že dnes podobné internetové portály v Česku neexistují.

HN: Všímáte si, že se hudební průmysl za posledních několik let významně transformoval a že se to odehrálo bez vás, hudebních vydavatelství?

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se