K radikálnímu kroku se na začátku letošní extraligové sezony odhodlal loňský hokejový mistr Třinec. Vyčistil svoji ledovou plochu od většiny reklam. Podle Třince by mělo zůstat na ledě jen pár reklam, které prodává hokejová soutěž jako celek. Led by tak v Česku vypadal podobně jako v severoamerické NHL. Pro diváky by byl takový krok přínosem - alespoň by viděli na puk.

V soutěži, která včera odstartovala prvním kolem, se k Třinci ale nikdo další nepřidal. Ostatní kluby na to totiž nemají peníze. Smazání reklam z ledu by ale podle zjištění HN stálo každý klub zhruba 20 milionů korun ročně. I kdyby vzrostla návštěvnost zápasů, na vstupném se tato suma oddílům nevrátí.

Zbývá vám ještě 50 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se