Honda Civic nové generace neprošla až zas tak velkými změnami, přesto jsou na první pohled
patrné. Příď opustila masku plynule navazující na šípovité světlomety, namísto toho tu máme
výrazně zapuštěný šestiúhelník, který je zespodu lemovaný mohutným obloukem v tmavém plastu.
Boční klínovitý profil a maskované zadní kliky zůstaly zachované, pokud lze z fotografií soudit,
zadní dveře jsou delší než u osmé generace.

V interiéru je největší změnou nahrazení digitálního otáčkoměru trojicí analogových budíků, zatímco digitální rychloměr ve vyvýšené pozici zůstal zachován. Červené startovací tlačítko se přesunulo pod pravou stranu volantu, jeho pozici vlevo zaujalo tlačítko Eco.

Změny podstoupil i podvozek, zadní náprava s torzní příčkou má nové naladění a používá kapalinou plněné silentbloky. Honda zapracovala na kritizovaném odhlučnění interiéru a to by se mělo posunout na vrcholnou příčku ve třídě. Co se motorů týče, dosud je potvrzený jen příchod nového 2.2 i-DTEC 110 kW (150 k), který bude k dispozici s manuální či automatickou převodovkou.

BMW M5

Na stánku BMW je velký zájem o novou generaci kompaktní řady 1. Stejné davy se ale tvoří i okolo nového BMW M5. Bavorská raketa má pod kapotou nový osmiválcový motor o objemu 4,4 litru osazený dvojicí turbodmychadel. Nechybí ani přímé vstřikování a systém Valvetronic. Výsledkem je výkon 560 koní dostupný v rozmezí od 6000 do 7000 ot./min a vrchol točivého momentu 680 Nm, který je k dispozici už od 1500 ot./min.

Jízdní dynamika má být přinejmenším velmi solidní. Stovku zvládne nové M5 za 4,4 s a hranici 200 km/h pokoří během třinácti vteřin. Maximální rychlost je ovšem elektronicky omezena na klasických 250 km/h. Bez omezovače umí tento automobil pokořit hranici 300 km/h.

Citroën DS5

Francouzský Citroën DS5 se veřejnosti ukázal už na autosalonu v Šaghaji, ve Frankfurtu ale zažívá svou evropskou premiéru. Auto využívá hybridní systém z Peugeotu 3008. Zařízení s názvem Hybrid4 kombinuje dvoulitrový naftový motor pohánějící přední nápravu s elektromotorem umístěným u zadní  nápravy. Ten se nezávisle na spalovací jednotce stará o zadní kola. Naftový dvoulitr vyprodukuje 163 k, elektrický pomocní přidá dalších 27 k.

Kromě hybridu budou moci zákaznici sáhnout po jedné ze čtyř klasických verzích. Pokud toužíte po benzinovém motoru, máte na výběr 1.6 THP o výkonu 156 k nebo 200 k. Pro příznivce nafty je připravena jedna-šestka e-HDi (112 k). Silnější alternativou je 2.0 HDi (163 k). U něj lze volit mezi automatickou nebo manuální převodovkou.

Citroën Tubik

Rozporuplné pocity pak vyvolává studie nazvaná Citroën Tubik. Jde o návrat do doby před druhou světovou válkou, kdy automobilka vyráběla užitné vozy. Auto budoucnosti by mělo nabídnout luxusní svezení až devíti cestujícím, kteří si můžou užít otočná křesla nebo špičkový multimediální systém.  

Auto zaujme přídí s úzkými světly a výrazně vystupujícím „čumákem“ připomíná jedno důležité hospodářské zvíře, má ale evokovat právě krátkou kapotu modelu HY. Řidičova strana je přístupná kratšími nůžkovými dveřmi, zatímco dělená pravá stěna se vyklápí směrem vzhůru a dolů, čímž zároveň vytvoří stupátko.