Je někdy docela zábavné pozorovat, jak advokátní kanceláře v Česku dělají své PR nebo se snaží získávat nové klienty. Někdo rád chodí na golf, jiný navštěvuje kolegy ze studií a další se snaží sponzorovat různé společenské události nebo být viděn v jakýchkoliv periodicích.

Přitom je dobrá propagace stále podstatnější. Zahraničních investorů a obchodů je méně a větší důraz se dnes klade také na koncovou cenu. Vzhledem k tomu, že golfu příliš nerozumím, pokusím se ukázat alespoň na několika jiných případech, jak vypadá PR v současné praxi českých advokátních kanceláří.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se