Rozšafného Bolka Polívku, Jiřího Macháčka s utrápeným výrazem a účesem "na blbečka" a lascivní krásku v červeném nelze přehlédnout. Muži v naději jsou filmovou událostí druhé poloviny roku - alespoň se to snaží divákům vnuknout všudypřítomná marketingová kampaň.

Označit komedii Muži v naději za pokračování loňských veleúspěšných Žen v pokušení je lákavé, ale ne přesné. Nový film Jiřího Vejdělka je totiž spíše coververzí úspěšného konceptu než jeho plnokrevným druhým dílem. Vejdělek využil divácky vděčný potenciál milostného rodinného vícegeneračního trojúhelníku, oslovil nejpopulárnější české hvězdy s Macháčkem, Polívkou a Stašovou v čele, přihodil svůdnou krasavici slovensko-maďarského temperamentu, přisypal několik vtipných, místy až woodyallenovských replik ("Podívej se na její řeč těla. Samá slovesa."), všechno hodil do filmového mixéru a poslal na plátna kin. A třeba rovnou konstatovat - divácký úspěch má předem zaručený. Stačí ostatně připomenout, že Ženy v pokušení loni v kinech vidělo přes 1,2 milionů Čechů.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.