Sazka nasazuje proti konkurenci na trhu číselných loterií Jaromíra Jágra. Na billboardech se reklamy s hokejovým útočníkem objeví 1. září, pár dní poté se rozběhne i televizní kampaň loterijní společnosti, která je už od května v konkurzu. Jágr se se Sazkou dohodl na tříleté spolupráci.

"Sazka je hra, Sazka je sport a Sazka je tradice. Je tohle všechno, ví to a umí to," uvedl Jágr v tiskové zprávě a dodal: "Já Sazce prostě věřím."

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se