Co má interiérový design a móda společného? Odpověď je jednoduchá - vás. Firmy zaměřené na módu stále častěji využívají jednou získanou přízeň svých zákazníků a snaží se jim prodat vedle módy odpovídající jejich vkusu i finančním možnostem ještě něco navíc.

Nahrává jim stále se zrychlující tempo, s jakým se v interiérovém designu prosazují nové trendy. Tam, kde se původně životnost stylu měřila na století a později na desetiletí, se dnes trvanlivost trendů stále zkracuje a přibližuje se tak krůček za krůčkem k rychloobrátkovému světu módy.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se