V sále jedné z hal frankfurtského výstaviště se tísní tisíc novinářů z celého světa. Síň se zahalí tmou a na gigantické obrazovce se spustí odpočítávání.

Přes nakloněné pódium proletí silueta nízkého vozu, sál zašumí. 3,2,1. Tma, světlo, přichází na řadu dramatické taneční vystoupení, po němž konečně přijedou očekávané vozy. Začínají proslovy důležitých lidí z automobilky i velmi nadšeného německého ministra dopravy.

Podle rozměrů akce a jejího dramatického zpracování je okamžitě jasné jedno: BMW i je pro mnichovskou automobilku velmi důležitá značka. A první dva koncepty jsou předzvěstí snahy tohoto výrobce na poli ekologických vozů.

"První sériové auto uvidíte už v roce 2013," slíbil nám Ian Robertson, šéf obchodu a marketingu značky.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se