Proto už potřetí v řadě (a velmi pravděpodobně ne naposledy) se tento sloupek od Murdocha odpíchne ke svému tématu.
Vzestup PR profesionálů
V analýzách Murdochova vystoupení v britském parlamentu, kde minulý týden čelil otázkám poslanců (a také "útoku" šlehačkovým dortem), jsem nalezl i hodnocení, které Murdochův projev pitvalo podle toho, kdy se magnát držel rad profesionální PR agentury, která mu předepsala, co má říkat, a kdy se prý nechal strhnout k vlastnímu názoru. K čemuž se lze zeptat, proč si Murdoch potřebuje platit PR rádce, když kontroluje byznys, který by měl být ještě zdatnější v prodávání informací, a to včetně jejich vlastní interpretace, než jsou PR agentury - totiž právě média. Neboť obecně zažitým názorem je, že PR agentury mohou být vlivné, ale jsou to novináři, kdo rozhoduje o tom, co vyjde v novinách. Stejně jako jsou to zkušení novináři, kdo prohlédne udičky a jiné návnady, které jim agentury předhazují, a vyberou si jen to, co opravdu sami považují za podstatné. Bylo by tedy logické, kdyby Murdochovi radil někdo z jeho vlastní stáje. Novináři, kteří umějí vyrobit tu správnou image.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi