Byla to zřejmě na dlouhá léta poslední reálná šance, jak prosadit na světový trh špičkový český motocykl. Když v roce 1997 pražská továrna Praga představila na brněnské výstavě Autotec svůj terénní motocykl, způsobila poprask. Zájem strhl zejména zbrusu nový čtyřtaktní motor, který navazoval na práci konstruktérů Jawy.

"Jednoznačně měli našlápnuto na velký úspěch, ten motor byl velice povedený," vzpomíná Martin Molcar, konstruktér spalovacích motorů.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se