Byla to zřejmě na dlouhá léta poslední reálná šance, jak prosadit na světový trh špičkový český motocykl. Když v roce 1997 pražská továrna Praga představila na brněnské výstavě Autotec svůj terénní motocykl, způsobila poprask. Zájem strhl zejména zbrusu nový čtyřtaktní motor, který navazoval na práci konstruktérů Jawy.

"Jednoznačně měli našlápnuto na velký úspěch, ten motor byl velice povedený," vzpomíná Martin Molcar, konstruktér spalovacích motorů.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.