Poslední epizoda desetileté ságy o čarodějnickém učni Harrym Potterovi zajímá celý svět. Není divu. Příběhy J. K. Rowlingové se staly novodobým popkulturním fenoménem, se 450 miliony prodanými výtisky příběhy Harryho Pottera "vrátily děti ke knížkám". Příběhy studentů Školy čar a kouzel v Bradavicích se staly synonymem velkých peněz. Prestižní magazín Forbes nedávno vyčíslil marketingovou hodnotu značky Harry Potter na částku 15 miliard dolarů. Zahrnuje nejen prodej knížek, ale třeba i doprovodný byznys - každou novou potterovskou knihu i film doprovází záplava hraček, licencovaného oblečení, stolních nebo počítačových her.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se