Moser, tradiční sklárna z Karlových Varů, se počátkem července zařadila mezi francouzské luxusní značky v lobbistickém sdružení Comité Colbert. Stejně jako zakladatelé tohoto sdružení si i šéf sklárny Antonín Vlk od své účasti slibuje snazší prosazování jejích zájmů. Cílem sdružení je totiž zejména vytvářet tlak na orgány Evropské unie a jednotlivé vlády, aby více podporovaly tradiční řemeslnou výrobu.

Toto dosud výhradně francouzské sdružení do svých řad poprvé v historii přijalo nefrancouzské společnosti. Stali se jimi karlovarská sklárna Moser, porcelánová manufaktura Herend z Maďarska, německá společnost Leica a významný německý výrobce hodinek a psacích potřeb Montblanc.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 50 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.