Dojít si na Facebook pro slevu, vyplnit na internetu formulář k pojištění a následně ho zaplatit přímo přes webové stránky platební kartou. Pro pojištění už klient nemusí na pobočku. Pojišťovny se snaží uplatnit v konkurenčním boji skrze nové technologie, které mají zjednodušit a zrychlit proces pojišťování.

Úplnou novinkou je právě využití Facebooku, který mohou při sjednání cestovního pojištění využít zákazníci Generali pojišťovny. "Rostoucí obliba sociálních sítí nás přivedla na myšlenku nabídnout cestovní pojištění tam, kde spolu lidé komunikují a sdílejí své zážitky z dovolených," vysvětluje mluvčí Generali Jiří Cívka. "Prostřednictvím aplikace Klikni pro slevu může pojištění vyjít až o čtvrtinu levněji," dodává. Když klient na toto tlačítko klikne, získá automaticky slevový kód, který pak může uplatnit při sjednávání cestovního pojištění na webových stránkách pojišťovny.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se