Steve Jobs, vizionář v černém roláku stojící v čele Apple, je pověstným svým perfekcionismem. Jak dnes popisuje článek v deníku Wall Street Journal, militantní smysl pro detail uplatňuje Apple nejen při vytváření nových přístrojů a ve svém geniálním marketingu.

Jobsův perfektcionismus je všudy přítomný i ve vzhledu a fungování specializovaných prodejen Apple Store. Sám Jobs dokonce osobně vybíral kabely, kterými jsou v obchodech notebooky a počítače upevněny k pultům, aby si je zákazníci neodnesli.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se