Moci spojit svou značku s nějakým "nej-" je pro firmy k nezaplacení. Zvyšuje to důvěru zákazníků a investorů. I proto se stává, že firmy vyhlašují vlastní soutěže, ve kterých konkurenci s přehledem rozdrtí. Pravidlo, co žebříček, to jiný vítěz, však platí i pro převážně nezávislé přehledy. A někdy jsou rozdíly dokonce propastné, např. když společnost Apple po loňském mimořádně úspěšném roce boduje ve všech žebříčcích, ale vůbec se nevejde do TOP 100 nejlepších značek Interbrand.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se