Funkční a správně cílené webové stránky jsou pro úspěch firmy stále důležitější. Na konci loňského roku používalo internet více než 6,5 milionu tuzemských uživatelů. Podle studie Země internetová, kterou letos zveřejnila společnost The Boston Consulting Group, poroste česká internetová ekonomika o 12 procent ročně a do roku 2015 dosáhne přibližně podílu 5,7 procenta na českém HDP.

Abyste udělali z náhodných návštěvníků svého firemního webu zákazníky, měli byste se nejdříve zeptat sami sebe, co všechno musí web umět. Kromě oslovení nových zákazníků to může být třeba poskytování rychlejší a kvalitnější zákaznické podpory, odbourání distributorské sítě a zavedení přímého prodeje výrobků či účinnější propagace. Nicméně, čím více funkcí budete po webu požadovat, tím méně přehledný bude. Na upoutání pozornosti návštěvníka přitom máte podle průzkumů maximálně deset sekund. Z webu by tak mělo být na první pohled patrné, o jaký typ stránek jde - zda si na nich zákazník může nakoupit, či jde pouze o prezentaci, kde se nic neprodává.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se