Automobilka Škoda Auto má v Číně víc zákazníků, než stíhá obsloužit. Tedy alespoň v době ranních špiček při vyřizování pravidelných servisních prohlídek. A to čínské prodejny a servisy Škody patří v rámci značky k největším na světě.

"Museli jsme zavést systém rezervací, protože ráno přicházelo do servisu příliš mnoho lidí," popisuje Petr Syrovátko, který v Číně buduje dealerskou síť Škodovky. Ta se rozrostla ze 109 prodejních a servisních míst v roce 2007 na současných 305. Z toho je zhruba stovka velkých dealerů. A i jejich počet chce Škoda v dalších letech zvýšit čtyřikrát.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.