Automobilka Škoda Auto má v Číně víc zákazníků, než stíhá obsloužit. Tedy alespoň v době ranních špiček při vyřizování pravidelných servisních prohlídek. A to čínské prodejny a servisy Škody patří v rámci značky k největším na světě.

"Museli jsme zavést systém rezervací, protože ráno přicházelo do servisu příliš mnoho lidí," popisuje Petr Syrovátko, který v Číně buduje dealerskou síť Škodovky. Ta se rozrostla ze 109 prodejních a servisních míst v roce 2007 na současných 305. Z toho je zhruba stovka velkých dealerů. A i jejich počet chce Škoda v dalších letech zvýšit čtyřikrát.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se