Podle zprávy, která se nedávno objevila v listu The Financial Times, má zřejmě britský výrobce luxusních sporťáků zájem o spolupráci s koncernem Daimler. Konkrétně chce pomoci jeho neúspěšné značce Maybach, která prodává luxusní limuzíny 57a 62.

Vozy Maybach vychází z technologického základu minulé generace Mercedesu-Benz třídy S a v porovnání s rivaly v tomto segmentu, britskou smetánkou Bentley a Rolls-Royce, jim to k úspěchu příliš nepomáhá.

Spojení s Aston Martinem by dávalo smysl. Značka je od roku 2007, kdy se jí zbavil Ford, v privátním vlastnictví. Přitom je stále schopná prodat 6000 vozů ročně (číslo pro rok 2010). Zároveň dokázala postavit i jeden z nejdražší supersportu na světě One-77, jehož se z plánované série 77 kusů prodalo už 60. Každý minimálně za 35 milionů korun.

Takto schopný výrobce by Maybachu rozhodně mohl pomoci. A sám by z toho těžil. Podle deníku má Aston Martin zájem o motory Daimleru, které by mohl montovat pod kapotu svých budoucích vozů. I když má své vlastní pohonné jednotky, potřebuje novější a úspornější. Spolupráce s Daimlerem by mohla ušetřit peníze za vývoj.