Hlavní důvod, proč Mediatel podporuje soutěže Hospodářských novin, je ředitelce firmy Kimberly Lewis jasný.
"Chtěli jsme názorně ukázat konkrétní podporu a pomoct k úspěchu konkrétním lidem prostřednictvím smysluplného projektu," říká.

HN: Pokolikáté je Mediatel hlavním partnerem soutěže Živnostník roku a proč?

Partnerem soutěže Zlaté stránky. cz Živnostník roku jsme podruhé. Živnostníci a malé a střední podniky tvoří významnou část našich klientů, hledali jsme takovou soutěž, která by jim přinášela nové možnosti.

HN: Ubrala podle vás krize na zájmu živnostníků účastnit se této soutěže?

Spíš naopak, což potvrzuje i počet přihlášených soutěžících, který narostl oproti loňsku o čtrnáct procent. Uvědomují si, že také v době krize je propagace firmy důležitá.

HN: Jak a čím konkrétně Mediatel soutěžící podporuje?

Vítězům dáváme iphony nebo multimediální prezentaci, ostatní soutěžící si mohou vybrat jako benefit audit podpory vyhledávačů webových stránek, takzvaný SEO audit.

HN: Čím si vysvětlujete, že už jen samotná účast vede u soutěžících k vyšší motivaci a lepším výsledkům v práci?

Věřím, že jakékoliv zviditelnění firmy vede ke zvýšení prestiže, a tím k větší motivaci jejích zaměstnanců.

 

Kimberli Lewis, ředitelka společnosti Mediatel