Hlavní důvod, proč Mediatel podporuje soutěže Hospodářských novin, je ředitelce firmy Kimberly Lewis jasný.
"Chtěli jsme názorně ukázat konkrétní podporu a pomoct k úspěchu konkrétním lidem prostřednictvím smysluplného projektu," říká.
HN: Pokolikáté je Mediatel hlavním partnerem soutěže Živnostník roku a proč?
Partnerem soutěže Zlaté stránky. cz Živnostník roku jsme podruhé. Živnostníci a malé a střední podniky tvoří významnou část našich klientů, hledali jsme takovou soutěž, která by jim přinášela nové možnosti.
HN: Ubrala podle vás krize na zájmu živnostníků účastnit se této soutěže?
Spíš naopak, což potvrzuje i počet přihlášených soutěžících, který narostl oproti loňsku o čtrnáct procent. Uvědomují si, že také v době krize je propagace firmy důležitá.
HN: Jak a čím konkrétně Mediatel soutěžící podporuje?
Vítězům dáváme iphony nebo multimediální prezentaci, ostatní soutěžící si mohou vybrat jako benefit audit podpory vyhledávačů webových stránek, takzvaný SEO audit.
HN: Čím si vysvětlujete, že už jen samotná účast vede u soutěžících k vyšší motivaci a lepším výsledkům v práci?
Věřím, že jakékoliv zviditelnění firmy vede ke zvýšení prestiže, a tím k větší motivaci jejích zaměstnanců.
Kimberli Lewis, ředitelka společnosti Mediatel