Firma Vodafone podporuje soutěže Hospodářských novin dlouhodobě. "Jedním z hlavních důvodů je představit zajímavé podnikatelské nápady, které se liší od konkurence," říká Patrik Bartheldy, regionální manažer firmy Vodafone.

HN: Vodafone je tradičním partnerem. Pokolikáté je to letos?

Letos jsme partnerem soutěže Firma roku již potřetí za sebou. Partnerství v této soutěži nám pomáhá lépe pochopit potřeby podnikatelů a díky tomu jim můžeme nabízet služby na míru.

HN: Čím konkrétně pomáháte soutěžícím a co chystáte pro vítěze?

Pomáháme jim s mediálním zviditelněním jak v regionech, tak i celorepublikově. Absolutní vítěz soutěže získá věcné ceny a titul Firma roku 2010. Ocenění ale získávají už v průběhu soutěže vítězové jednotlivých krajských kol.

HN: Zaujal vás někdo v průběhu krajských kol?

Zaujaly mě zejména některé firmy z kategorie Odpovědná firma, kterou Vodafone letos vyhlašuje poprvé. Jedná se o firmy, které zohledňují dopady podnikání na životní prostředí a podporují společensky odpovědné aktivity.

HN: Doporučil byste firmám účastnit se soutěže a proč?

Samozřejmě, že rozhodně doporučil, protože účast v soutěži může firmám pomoci se zviditelnit především v médiích a je tu šance, že jejich nápady a zkušenosti mohou být inspirací pro nové, teprve začínající podnikatele.