Partnerem soutěže Vodafone Firma roku je už poněkolikáté firma ČEZ.

"Když mají podnikatelé možnost dát o sobě vědět, podělit se o těžkosti s ostatními a získat nové nápady nebo obchodní partnery, tak chceme být aktivně u toho," uvádí důvod podporování soutěží Jan Adámek, zástupce partnerské firmy ČEZ.

HN: Proč je ČEZ letos opět hlavním partnerem krajských kol?

To vyplývá z našeho působení ve všech krajích. Všude máme své zákazníky, kterých si vážíme, a toto je jedna z forem konkrétní podpory v jejich podnikání.

HN: Co by podle vás mělo vést firmu k přihlášení do soutěže?

Měla by to být snaha zvýšit svou prestiž a ukázat okolí, v čem umí úspěšně podnikat. Je to možnost prezentace na několika úrovních soutěžních kol s vidinou respektovaného celostátního finále.

HN: Má v době ještě stále neodeznívající krize smysl pořádat podobné soutěže?

Samozřejmě, že má. Krize může něco přibrzdit, ale když se byznys dělá, jak má, může to nastartovat ještě lepší výsledky s jinými nápady.

HN: Jak hodnotíte české prostředí pro podnikání?

Z toho, co vím od naši klientů, tak je to složité. Především z hlediska spousty různých předpisů, nařízení, zákonů administrativní zátěže s řadou "absurdit", které k ničemu nejsou, nikdo je vlastně nepotřebuje, ale všichni vyžadují.