- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi
Čínské firmy dostanou šanci, řekl Bárta. Mají být příkladem pro ty české
[name_short]
[notes.note_1]
[notes.note_2]
[name]
[notes.note_1]
[email]
Přihlášený uživatel
[number]
Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Možnost kdykoliv zrušit
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje předplatné i na delší období a tištěné vydání.
Jste přihlášený
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Na pilotním projektu budou mít stavitelé z Číny možnost prokázat, jak efektivně a ekologicky u nás dokážou stavět.
Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
Máte již předplatné?
Přihlásit se
Související články
Do konce roku má být hotová novela stavebního zákona. Zruší se přes dvě stovky stavebních úřadů v malých obcích.
5. 10. 2010 ▪ 4 min. čtení
Dálniční síť bude nejdřív v roce 2025, na dřívější dostavbu chybí stovky miliard
Ministerstvo dopravy by na dostavbu v horizontu 10 let potřebovalo 500 miliard korun, má přitom pětinu.
17. 5. 2010 ▪ 3 min. čtení
Stavební svaz: Firmy si nemohou dovolit stavět dálnice levněji
Ceny samotných stavebních prácí jsou v České republice při srovnání s celou Evropskou unií podprůměrné, přesto chce ministr dopravy Vít Bárta od...
2. 8. 2010 ▪ 2 min. čtení
Téma: doprava a logistika
Evropané si myslí, že Evropa je stále silná. To už ale neplatí, centra obchodu jsou jinde
Přeprava a skladování zboží je jedním z hlavních indikátorů, jak se daří ekonomice. Petr Škoda, generální ředitel logistické firmy Jusda Europe, která patří do velkého tchajwanského koncernu Foxconn, má jasno – Evropě ujíždí vlak. Jeho firma...
Rozhovor
21. 4. 2024 ▪ 9 min. čtení
Objemy zboží klesají a nájmy skladů skokově zdražily. Hrozí odchod firem do Polska, říká šéf DHL Supply Chain
2. 4. 2024 ▪ 10 min. čtení
Jak ze zapadlých koutů do centra? Linkové dopravě pomohou mikrobusy na objednávku, věří start-up Citya
12. 1. 2024 ▪ 6 min. čtení
Skandál na polské železnici. Firma Newag stojí podle hackerů za poruchami svých vlaků v depech konkurentů
7. 12. 2023 ▪ 4 min. čtení
Téma: doprava a logistika
Evropané si myslí, že Evropa je stále silná. To už ale neplatí, centra obchodu jsou jinde
Přeprava a skladování zboží je jedním z hlavních indikátorů, jak se daří ekonomice. Petr Škoda, generální ředitel logistické firmy Jusda Europe, která patří do velkého tchajwanského koncernu Foxconn, má jasno – Evropě ujíždí vlak. Jeho firma...
Rozhovor
21. 4. 2024 ▪ 9 min. čtení
Objemy zboží klesají a nájmy skladů skokově zdražily. Hrozí odchod firem do Polska, říká šéf DHL Supply Chain
2. 4. 2024 ▪ 10 min. čtení
Jak ze zapadlých koutů do centra? Linkové dopravě pomohou mikrobusy na objednávku, věří start-up Citya
12. 1. 2024 ▪ 6 min. čtení
Skandál na polské železnici. Firma Newag stojí podle hackerů za poruchami svých vlaků v depech konkurentů
7. 12. 2023 ▪ 4 min. čtení
Vybíráme z HN
Kyberkriminalita
Vybílená platební karta během chvíle pouhým přiložením k mobilu. Podvodníci mají nové triky, cílí i na podnikatele
Počet kyberútoků na klienty bank roste od covidu raketovým tempem. Útočníci zdokonalují nejen svoje vlastní „dovednosti“, výrazně si...
24. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Meta zdvojnásobila čistý zisk a její akcie letí prudce dolů. Může za to Zuckerberg
Akcie americké internetové společnosti Meta Platforms ve čtvrtek prudce oslabily kvůli obavám ohledně vysokých výdajů na rozvoj aktivit v...
26. 4. 2024 ▪ 2 min. čtení
Franz Kafka a Touha stát se indiánem aneb Nejekonomičtější příběh světa je věta
Kdyby tak člověk byl indiánem, vždy pohotový, a předkloněn ve vzduchu na pádícím koni, stále znovu by se zachvíval krátkými otřesy země, až by...
26. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení