Německá automobilka si připravila pro modelový rok 2011 několik novinek určených modelu Insignia. Tím nejdůležitějším je zavedení možnosti volby pohonu všech kol také pro dieselový motor.

Aktuálně vstupuje na evropské trhy také Insignia 4x4 vybavená nejsilnějším dieselem 2.0 CDTi (160 k). Ze statistik Opelu vyplývá, že na území Evropy si za pohon 4x4 připlatilo u Insignie 2.0 Turbo 46% zákazníků, takže krok automobilky lze označit jako celkem logický. Standardně je spolu s pohonem všech kol dodáván podvozek Flex Ride.

Insignia 4x4 využívá systém Haldex čtvrté generace a zadní diferenciál eLSD. Standardně pracuje pouze přední náprava, ta zadní se připojuje, pokud řídící jednotka předvídá riziko prokluzu kol. Zapojení do činnosti trvá 80 ms. Poměr přední/zadní náprava se pohybuje v rozmezí 0/100 až 100/0. Navíc systém dokáže dělit tok newton metrů mezi jednotlivá zadní kola a opět umí poslat 100% pouze na jednu stranu.

Tím ale výčet nekončí. Lehkými inovacemi prošly také slabší verze naftového dvoulitru. Řeč je o provedeních s výkonem 130 k a 110 k. Ta jsou nově úspornější, a to díky přepracovanému programu řídící jednotky, novým vstřikovačům a vylepšenému turbodmychadlu.¨

Poslední novinkou je kožené čalounění Indian Summer, tedy prémiová kůže Nappa, která je určena pro zákazníky přicházející k Opelu od značek typu Audi. Insignia pak nemá daleko k luxusním automobilům.